Friday 9 December 2011

Oldschool na dopełnienie

melduje się Uruk. udało mi się kupić całkiem okazyjnie staroedycyjne Rhino, na dopełnienie (póki co) mojej armii. Na chwilę obecną nie planuję już nic więcej, czas (i nowy kodeks) pokaże co dalej ;)

tymczasem zreanimowałem już nosorożca, usunąłem dziwne, nie pasujące elementy (o dziwo metalowe),dorobiłem brakującą płytę z na froncie (właściwie widać tylko po większych niż po drugiej stronie nitach, z czego jestem dumny :P) i dokleiłem trochę chaosowych dodatków. bolterów jeszcze nie ma, być może na turnieju w niedzielę uda mi się dostać jeszcze kilka bitsów, w tym właśnie włazy z bolterami. do rzeczy, o to Rhino w stanie na dzień dzisiejszy:

2 comments:

  1. Fajny, niezły (choć stare pojazdy jakoś mnie nie kręcą, moze poza orkowymi :P), ale gdzie tu Khorne poza czerwienią i złotem? :D A raczej: masz zamiar go ejszcze przyozdabiać jakimś freehandem tak jak na pierwszym?

    ReplyDelete
  2. "o to Rhino w stanie na dzień dzisiejszy" - no pewnie że to nie koniec, czeka go jeszcze ciut khornizowania tu i ówdzie, ale bez przesady. jakiś freehand też pewnie się znajdzie :)

    ReplyDelete