Tuesday 31 January 2012

Łapa dread'a oraz skończony Lord na Żabie

To, tu Shawass, z dalszym ciągiem WIPów, chociaz drugi z tych które pokażę uznaję za skończony (a przynajmniej będzie jak zpiłuję moje linie papilarne z powieżchni żaby :P). Oto dread (z doczepioną ikonką) oraz Lord Cromm, Wybraniec Ojca Maurisa na żabie:





Poszedłem za radą Uruka oraz Adrenala i postanowiłem dać drugiej łapie również jakiś "robaczy" wygląd. Co prawda nie jest to nic powalającego, ale dzisiejszego dnia doszedłem do wniosku, że mniej to więcej, więc im mniej bedę przekombinowywał tym szybciej będę mógł w końcu malować :D Stąd też, po dodaniu drugiej ręki lordowi oraz wargi i języka żabie postanowiłem dac GSowi stwardnieć i po podpiłowaniu powinien się już nadawać do malowania. Oczywiście mógłbym WIĘCEJ kombinować, ale IMO to by tylko zepsuło model. A, łańcuchy po malowaniu zostaną przyczepione do rogów ;) Jakie jest wasze zdanie?

1 comment:

  1. dred - prosta acz skuteczna, nie przesadzona konwersja drugiej łapy, i zyskał naprawdę dużo. jest git.

    lord - od początku był i będzie mega komediowo kozacki :D

    ReplyDelete