Monday 16 April 2012

Żyję!

Tutaj, po dłuższej przerwie, Ablood. W czasie od mojego ostatniego posta (a 2 miesiące już będą) zajęty byłem diabelstwem zwanym trygonometrią, ale spróbuję coś napisać przed rozpoczęciem Wielkiego Planu Tworzenia (planowane prace: czerwiec-sierpień 2012).

Póki co pokażę tylko zdjęcie mojego nowego nabytku - plastikowej gitarki LEGO (a ile się czegoś pasującego naszukałem, głowa mała):


Chociaż na razie to niewiele, to wkrótce (moooże) zacznę wrzucać zdjęcia już gotowych modeli (lub przynajmniej WIPów) z mojej armii metali/rockmenów, być może uraczę Was też jakimś Battle Reportem. Ale do tego czasu: Chwała Slaneeshowi!

***
I'm Alive!

Ablood here, after a longer break. Since my last post (which was... 2 months ago?) I've spent my time learning sorcery called trigonometry, but I'll try to post something before The Great Plan of Creation (planned time frame: June-August 2012).

So far, the only thing I can show you is a foto of my new purchase - LEGO plastic guitar (it's unbelievable how hard such bits are to find):


Even though it's really small piece of news, I'll start soon (maybeeeee) uploading pics of completed models (or at least WIPs) to my metal/rock-themed army, some Battle Reports are also planned to appear. But until then: Glory to Slaneesh!

No comments:

Post a Comment