Sunday 25 March 2012

O co naprawdę chodzi w tym hobby?

Właśnie o to, co dzisiaj Uruk wam pokaże. Nie tylko o granie, rzucanie kosteczkami i wnerwianie się na słabe wyniki. Połowa tego hobby, a dla mnie nawet więcej to zabawa w modelowanie i malowanie armii. Dlatego też, za namową Shawassa (dzięki raz jeszcze) postanowiłem, że mój Dreadnought dłużej już nie wytrzyma bez drugiego CCW i zdecydowałem się własnymi siłami dobudować mu rączkę. Efekty, od samego początku do końca poniżej. mam nadzieję, że wam przypasi ;) chętnie przeczytam wszystkie opinie i uwagi :)

***

What is this hobby really about?

It's exactly about what Uruk will show you today. It's not only about playng, rolling the dice and raging over poor results. Half of this hobby, and even more than half to me is customizing and painting the army. That's why, thanks to Shawass' suggestion, i decided my Dreadnought can't live without a second CCW arm anymore and resolved to make one myself. The effects, from the beginning to the end are below. I hope you'll like it ;) i'm looking forward to your comments and opinions :)

***






jeszcze kilka zdjęć w moim folderku na flickrze:
http://www.flickr.com/photos/uruczy/sets/72157629392065179/

some more pics in my flickr folder:
http://www.flickr.com/photos/uruczy/sets/72157629392065179/

2 comments:

  1. Nice, bajerancko sobie poradziłeś z tą łapą :D Orkowo ;) Bardzo fajnie zrobiłeś zbiornik z paliwem, nie miałem pojęcia jak go tam zamontujesz. Dobra robota, może jedynie czacha na logo wymaga jakichś zmian, ale poza tym świetne. W końcu jak dread Khorne'a to tylko z dwoma ccw ;D

    ReplyDelete
  2. Świetna robota z rączka CCW:)).

    ReplyDelete