Friday 2 March 2012

Wyzwanie!

Uruk z tej strony. dzisiaj niestety krótko i bez fotek, za to treściwie. postawiłem sobie wyzwanie, które ma mnie zmotywować do działania:

DO KOŃCA WAKACJI, TJ. 1 PAŹDZIERNIKA 2012, JA, URUK, ZOBOWIĄZUJĘ SIĘ POMALOWAĆ WSZYSTKIE POZOSTAŁE MODELE DO ARMII WORLD EATERS, NA KTÓRĄ SKŁADA SIĘ:

- 2 ODDZIAŁY BERZERKERÓW KHORNE'A (16)
- 2 ODDZIAŁY TERMINATORÓW (10)
- ODDZIAŁ HAVOCÓW (4)
- LAND RAIDER
- PREDATOR
- LORD TERMINATOR
- DAEMON PRINCE
- KHARN


życzcie mi powodzenia :P w razie niedotrzymania obietnicy, niechaj moje kostki będą przeklęte (wtedy chyba będą podwójnie przeklęte, do tego nie mogę dopuścić :D)

2 comments:

  1. Wyzwanie zacne, popieram, trzymam kciuki i dołączam się! :D Do końca Twoich wakacji (moje kończą się 01.09 :( ) pomaluję:

    - Lord na Żabie
    - Death Guard Plague Marines (14)
    - Cromm's Raiders Plague Marines (14)
    - Mauri's Chosen Plague Marines (14)
    - Plaguebearers (7)
    - Nurglings (7)
    - Dreadnought

    Czyli wszystkich plugasów i trochę mięcha ;) Nie do końca jestem przekonany czy dam radę, ale próbować trzeba. A co na to reszta? Mam nadzieję że przynajmniej będziecie trzymać kciuki ;D

    ReplyDelete
  2. Będziemy !!! Mój tzzentchowy DP nie da rady, bo trzyma eldarską głowę, ale defiler skrzyżuje swoje odnóża:D

    ReplyDelete