Monday 27 February 2012

Nurgle malowany i też nie :D

Yo, Shawass z kolejnym postem, tym razem z malowanym stuffem :) Zacznę od fot, potem podzielę się z wami częścią fluffu który powoli kreuje moją armię poświęconą Ojcu Zarazy!

Żaba! Praktycznie już pomalowana, jeszcze rogi i podstawka, które zrobiłem już, ale następne foty żaby będą już z jeźdźcem ;)





Banner Jeźdźców Cromma (oddział Plague Marines prowadzonych przez Lorda na Żabie)




Champion Wyznawców Papa Mauri (oddział Plague Marines)




Plaguebearersi, których robię na kultystów Nurgla, za klauna dziękuję Mortisowi ;)





To tyle narazie z nowych rzeczy, w najbliższym czasie planuję skupić się na domalowaniu orkasów na Wojnę Światów, po czym już głównie będę malował Nurglistów a Dreadmob składać :) Poniżej rzucam listę rzeczy, które mam w planach:

HQ
Papa Mauri - Great Unclean One
Cromm - Lord
Lord
Termilord
Sorcerer
Termisorc
Epidemius, Tallyman of Nurgle

ELITES
Dreadnought
7 Chosen
7 Terminators

TROOPS
14 Death Guard
14 Plague Marines
14 Followers of Mauri
7 Lesser Deamons
7 Lesser Deamons
7 Lesser Deamons (?)
7 Nurglings

HEAVY SUPPORT
7 Havocs
7 Havocs
Predator (?)

Generalnie postanowiłem podzielić moją armię na trzy stronnictwa. Death Guard, pamiętajacy jeszcze czasy Herezji Horusa, do których będzie należał jeden oddział plugasów, termosy, termisorcerer, dreadnought i havoki, moze jeszcze coś więcej ale to sie okaże :) Następnym są Jeźdźcy Cromma, czyli renegaci, którzy oddali swoje życie Nurglowi, jednak stanowią raczej bandę rozkładających się morderców, których prowadzi Cromm (aka. Lord na Żabie) oraz jeśli miałbym robić oblity to też z nim by trzymały, jak również wszelkie elementy niepasujące do Death Guardu :] Ostatnim są Wyznawcy Papa Mauri, czyli mutujący i czczący demona heretycy, którzy naturalnie by sprzymieżyli się z demonami, nurglingami, GUO oraz Epidemiusem, jeśli się za niego/nią wezmę (ci którzy śledzą moje FB wiedzą, inni będą widzieli jak kupię model ;)). To tak w pigułce, podejrzewam, że będą jeszcze nowe modele, które z czasem dopiszę do tych trzech stronnictw.

Ostatnią rzeczą którą się muszę podzielić - nie wystawiam plugasów na piechotę w ilości mniejszej niż 14! :D Do przetestowania na 1500 mam nadzieję jak najszybciej. Until next time!

No comments:

Post a Comment