Tuesday 14 February 2012

Termosy WIP, krótki raport po Patrolu i postanowienie Shawass'a ;]

Shawass 'ere! Mam dla was pare rzeczy którymi chciałbym się podzielić, ale zacznę od praktycznie skończonych (jak zawsze został GS :D) terminatorów Death Guardu, na kolejnych chwilę jeszcze trzeba będzie poczekać. Oto oni, wraz ze swoimi nurglingowymi pupilami (nurglingi firmy Titan Forge).





Jednemu z nich brakuje naramienników bo nie mogłem znaleść w moim bajzlu, reszta po uzupełnieniu paru luk itp bedzie gotowa :) Dajcie znać co myślicie.

Co do innych rzeczy - w niedzielę odbył się u nas turniej, patrol na 888pts, 22 osoby, zająłem 16 miejsce moim Death Guardem na piechotę :] Oto i rozpa:

13 Plague Marines + Champion * 397
[ 2x Meltagun, personal icon (C), power fist (C), combi-flamer (C) ]
13 Plague Marines + Champion * 397
[ 2x plasma gun, personal icon (C), power fist (C) ]
7 Lesser deamons * 91

Przyznam, grało mi się bardzo fajnie, jednak szybko nauczyłem się paru rzeczy:
- demony świetnie się sprawdzają jako mobilny cover
- plasmagun > meltagun
- konieczne jest posiadać coś dalekosiężnego (czyt. Havocs)
Kostki mnie nie lubiły, ale nie bedę na nie zwalał winy, jednak 14to osobowe oddziały Plague Marines zdecydowanie rządzą :) Co prawda nie spotkałem się z Grey Knightami, ale myślę że daliby radę. No i Havocs to mus!

Ostatnią rzeczą jest postanowienie dotyczące bloga - następny post jaki wrzucę będzie zawierał pomalowany lub PIP model, nie inaczej :) Zrobię jeszcze parę Death guardów i zaczynam piłować Lorda na Żabie i....FARBKI! :D Więc do następnego i trzymajcie kciuki.

2 comments:

  1. czyli na kolejny post czekamy do przyszłego roku :D

    nie no, poważnie - termosy z FW wyglądają super, a te larwiaste podstawki tylko potęgują fajność :)

    czekam na więcej KOLOROWEJ armii :D

    ReplyDelete
  2. Spoko loko, Żaba ma już podkład, zaraz będzie pierwsza warstwa ;)

    ReplyDelete