Wednesday 16 November 2011

Mordujemy dalej...

I znów Uruk ze swoimi pożeraczami - kolejna, ostatnia już porcja gotowych Khornitów, i mały WIP teaser dla ciekawskich co jeszcze się czai w moich siłach...

tak więc, przechodząc do konkretów:

Chaos Dreadnought:
Multi-melta (szukam drugiego CCW, wysadzanie własnych transportów jest nieopłacalne, udowodnił już dwa razy :P) i CCW z bolterem. konwersja z AOBR'owego dreda, całkiem prosta ale chyba skuteczna ;)



Khorne Berzerkers - skład Czerwony:
Skull Champion - Power Fist i Personal Icon, plus dwa Plasma Pistole - najczęściej robią po prostu za Bolty, ale że fajnie wyglądają, zostawiłem je - może się przydadzą. to pierwszy skład który ukończyłem z myślą o poważnym graniu w 40k :) ikona dla czempa zrobiona z drucika i kartonu, plus bitsy i kawałek sznureczka.



Khorne Berzerkers - skład Brązowy:
Skull Champion - Power Fist i Personal Icon. właściwie bardziej piaskowo-bury niż brązowy, ale co tam. czemp nie ma jeszcze ikony, szukam jakichś fajnych bitsów żeby nie robić wszystkiego ze śmieci i kartonu :P ta drużyna zawiera większość berków pomalowanych wcześniej, z czysto hobbystycznych zapędów :)



Khorne Berzerkers - skład Czarny:
Skull Champion - Power Fist i Personal Icon. póki co gotowy jest tylko on, reszta składu czeka w podkładzie aż będę miał chwilę zabrać się za nich... ten czempek to mój ulubieniec, włożyłem w niego chyba najwięcej serca ;)



i na koniec, zgodnie z obietnicą, półka WIPów:



idąc od tylnego rzędu, od lewej do prawej: Daemon Prince, Land Raider, Terminatorzy, dwa kolejne składy Berzerkerów (jeden od pomalowanego Championa) i jeden metalowy Berzerker, z którym jeszcze nie wiem co zrobię... (mam ogromny sentyment do starych modeli, musiałem go kupić :P) jakieś sugestie?

tyle na dziś, zostało jeszcze kilka figsów, w tym Possessedzi i Choseni, ale o nich przy innej okazji.

Uruk signing out.

No comments:

Post a Comment