Wednesday 9 November 2011

Needs moar skullz!

Yo, z tej strony Uruk, wyznawca Khorne'a (czerwonego jak ogień i czarnego jak piekło)
i świeżo upieczony dowodzący armią World Eaters.

Na poważnie zająłem się graniem dopiero przed miesiącem czy dwoma, ale wcześniej bawiłem się w malowanie i modelowanie, między innymi figurek do LOTR (to już lata temu) więc pewne doświadczenie już mogę sobie przypisać.

W ciągu ostatniego miesiąca powiększyłem moje siły od podstawowego battleforce i pudełka Khornickich Berzerkerów do niemal gotowej armii wartej jakieś 1750pkt i teraz systematycznie i powoli będę dążył do pomalowania wszystkich modeli ;)

jako że nie mam zdjęć wszystkich gotowych jednostek, wrzucę póki co mały teaser - mój flagowy wręcz model, od którego właściwie wszystko się teraz zaczęło. tak więc, przed Wami...

Chaos Defiler!
uzbrojony w dodatkowego CCW i Reaper Autocannona, jeszcze jeden dodatkowy CCW mam spodkładowany i czeka aż się za niego zawezmę (póki co nic z tego, potwornie mi się nie chce go ruszać)






będę się teraz starał co najmniej raz w tygodniu poczęstować Was nowym postem, oczywiście z nowymi fotkami i jakimś drobnym opisem w jaki sposób będą zbierać czaszki na tron Pana Krwi.

No comments:

Post a Comment